(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

فوردGT

اخیرا کمپانی تیونینگ Geiyer cors اقدام به تیونینگ Ford GT نموده است و توانسته 29% بر روی آن تغییرات انجام دهد.
با استفاده از  کمپرسور  جدید و مخصوص خود بر روی موتور 8 سیلندر که حجم آن 5400 سی سی می باشد توانسته قدرت آن را به 701 اسب بخار برساند و نیروی تورک آن را به 617 پوند افزایش بدهند و همراه با یک سوپر شارژر جدید شتاب 0 تا 62 مایل آن را به 5/3 ثانیه کاهش بدهد و سرعتی معادل 211 مایل را ارائه دهد.

62 مایل آن را به 5/3 ثانیه کاهش بدهد و سرعتی معادل 211 مایل را ارائه دهد.
از دیگر تغییراتی که بر روی موتور این سوپر GT انجام شده بر روی ورودی سوپاپها و به وجود آوردن محفظه جدیدی برای عبور هوا است و همچنین یک سیستم جدید خروجی و اگزوز که همواره با یک صدای طنین انداز می باشد و همچنین تکنولوژی ضربه گیر جدیدی در قسمت عقب که از ضربه های ناگهانی موتور در عقب جلوگیری می کند.
در قسمت شاسی و زیر بندی نیز تغییراتی انجام گرفته و همچنین پایین آورد ارتفاع آن تا 60 میلیمتر تا هدایت آن را بالا ببرد.
کمپانی Geiyer cors برای چرخهای آن نیز تدابیری نیز اندیشیده است از چرخهای 245/35R30 برای چرخهای جلو و 325/30R21 در عقب که از دو رنگ استیل و مشکی پره ای تشکیل شده است.
در قسمت ترمزها نیز با اضافه کردن کالیبرهای جدید بر روی دیسکهای ترمز از بلوکه کردن و داغ کردن آن برای مهار سرعت بالای 189 مایل استفاده شده تا هیچ جای تردید بر جای نگذارد.
با تمامی این تفاسیر Geiyer cors توانسته Ford GT را به نقطه ای برساند تا بتواند به راحتی با سوپر GT های دنیا از جمله انزو و امثال آن به رقابت بپردازد 

  

 

      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد