(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

ب ام و کوپه سری یک (135i )

برای کسانی که هنوز هم یاد و خاطره اتومبیل ماندگار و همیشگی ب ام و 2002

دهه هفتاد را زنده نگه داشته اند

 مطابق برنامه این کوپه در دو مدلسقف کوتاه، فاصله محورهای بیشتر و درهای بزرگ بدون قاب مشخصه های اصلی این کوپه در مقایسه با مدل پایه به شمار می آید که در گونه

135i کیت بهبود آیرودینامیک بدنه، محصول بخش MPower نیز قابل سفارش خواهد بود. چراغ عقب از جنس LED و لامپ های جلو برخوردار از فناوری زنون هستند.

تزئینات درون اتاق با وجود انواع پارچه و چرم در رنگ های دلخواه، استفاده از فناوریمجموعه تعلیق پیشرفتهشش بالش هوا، کمربندهای پی کشنده با سه نقطه اتصال، پدال های جمع شونده در هنگام تصادف، فرمان هیدرولیکی حساس به سرعت.

از دیگر نکات قابل اشاره در مورد کوپه تازه وارد خودروسازی BMW در سری یک است.

BMW از قطعات آلومینیومی دوگانه در جلو و اتصالات پنج گانه کاملاً مستقل در عقب از جنس فولاد سبک وزن به همراه میله همراه میله های ضد غلتش و تعدادی بازوهای عرضی تشکیل شده اند تا بهترین هندیلنگ حادث گردد.

iDrive با شش حافظه، MP3 پلیر، تهویه مطبوع خودکار، نصب قطعات کرومی در قسمت های مختلف، مجموعه صوتی مجهز به سامانه بلوتوث و... حال و هوای یک خودروی لوکس را به خوبی تداعی می کند.

128i و 135i عرضه می گردد که هردو توانمند و چابک هستند. ب ام و 128i از یک موتور 3 لیتری در قالب 6 سیلندر خطی، 230 اسب بخار قدرت و 200 پوندفیت گشتاور می گیرد در حالی که برادر بزرگ تر با برخورداری از همین موتور اما مجهز به توربوشارژر دوگانه قادر است فقط در 1400 دور در دقیقه، گشتاوری معادل 300 پوند فیت را ایجاد نماید و توانی برابر با 300 اسب بخار را تولید نماید تا با گذشت 5.3 ثانیه از حرکت تندی آن به 100 کیلومتر در ساعت رسیده و در نهایت 250 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. باید اضافه کنیم ارتباط موتور با چرخ های متحرک در عقب توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی برقرار می شود.

2002 را در ذهن دارند بهار سال 2008 نیز فراموش نشدنی است چرا که کمپانی ب ام و گونه کوپه سری جدید یک را به طرفداران معرفی خواهد نمود.

عکسهای ضمیمه

 1-2-3-4


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد