(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

پورشه کاررا GT با تیونینگ Edo

پورشه کاررا GT دارای یک موتور 10 سیلندر خورجینی به حجم 5.7 لیتر است که612 اسب بخار قدرت و610 نیوتون متر گشتاور تولید میکند . شتاب 0-100 کیلومتر آن3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن 330 کیلیمتر بر ساعت است. 

شرکت Edo برای این خودرو 3 نوع پکیج تیونینگ در نظر گرفته است .که به برسی آنها میپردازیم.

ثقدر پکیج شماره1سشستم مکش هوا بهینه سازی و فیلتر های بهتری در آن نصب میشود.یک سیستم اگزوز جدید با کاتالیزورهای اسپرت و دریچه های تخلیه برقی به همراه برنامه ریزی مجدد ECU باعث باعث افزایش قدرت موتور به 670اسب بخار و 640نیوتون متر میشود.همچنین استفاده از اگزوز اسپرت ورینگهای سفارشی Edo باعث صرفه جویی در وزن به میزان 18 کیلو گرم میشود. 

پکیج دوم شامل موارد بیشتری است .در این مرحله علاوه بر نصب فیلتر های بهتر -سیستم اگزوز اسپرت و برنامه ریزی مجددECU - سرسیلندرهای موتور باز شده و پولیش میشود.در این مرحله توان و گشتاور موتور تا 715اسب بخار و660نیوتون متر افزایش میابد. حداکثر سرعت کاررا با کمک این موتور 355 کیلومتر خواهد بود. 

در نهایت پکیج سوم که برای سفارش آن باید قطعات موتور را کاملا از هم باز کرد شامل این موارد میشود: افزایش حجم موتور تا 6 لیتر -تعویض میل سوپاپ ها با انواع بهتر - استفاده از پیستون های سبک وزن با تراکم بالاتر-سیستم هواکش بهینه سازی شده با فیلتر های بزرگتر -سیستم اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضد زنگ با کاتالیزورهای اسپرت- برنامه ریزی مجدد ECU و سرسیلندرهای پولیش شده که توان موتور را تا770اسب بخار و 690 نیوتون متر افزایش خواهد داد .با سفارش پکیج شماره3 حداکثر سرعت کاررا به365 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. 

مشتریان علاوه بر سه پکیج فوق میتوانند سیستم تعلیق-ترمز-رینگها-آئرودینامیک بدنه و امکانات کابین را ارتقا دهند. 

کمک فنر های گازی ساخت KW -لنتهای مخصوص برای دیسکهای سرامیکی کاررا-رینگهای 18 اینچی منیزیومی و لاستیکهای میشلن بت ابعاد 35R18/265 در جلو و35R18/345 در عقب - باله مسابقه از جنس فیبر کربن در عقب برای ایجاد نیروی رو به پایین بیشتر -صندلیهای بسیار زیبای ریکاور با پوشش چرم و اسکلت آلومنیومی و پدالهای اسپرت از امکانات پیشنهادی Edo  

 

                                           

   

                                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد