(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

لامبرگینی گالاردوLP560-4

شرکت لامبرگینی مدل جدیدی ا زگالاردو را با نام LP560-4 روانه بازار کرده است.این مدل همانطور که از نام آن پیداست 560اسب بخار قدرت دارد که آن را مدیون موتور جدید 10سیلندر و5.2 لیتری خود است.شتاب از0-100 کیلومتر آن 3.7 ثانیه و شتاب0تا 200کیلومتر آن 11.8 ثانیه است و حد اکثر سرعت این اتومبیل 325 کیلومتر بر ساعت میباشد.

همانطور که گفته شد عدد560 به توان موتور اشاره دارد ولی عدد 4 به معنای چهار چرخ متحرک بودن گالاردو است. موتور جدید گالاردو با وجود اینکه پر حجم تر و قوی تر از موتور قبلی است ولی مصرف سوخت آن به لطف وجود سیستم جدید تزریق مستقیم سوخت 18 درصد کاهش یافته است.  

سیستم تعلیق -سیستم انتقال قدرت و قطعات آئرو دینامیک بدنه تماما مورد بهینه سازی قرار گرفته اند و حتی وزن کلی اتومبیل حدود 20 کیلو گرم کاهش یافته است.سیستم الکترونیکی تعویض دنده ها در 5 حالت قابل تنظیم است و باعث شده تا زمان تعویض دنده ها تا 40 درصد کاهش یابد.حالت CORSA سرعت تعویض دنده ها را افزایش میدهد ولی حالت THRUST عمل شتابگیری را بهبود میبخشد. 

یکی از آپشن های گرا قیمت گالاردو ترمز های سرامیکی با دیسکهای 14.4و14 اینچی به همراه گیره های آلومینیومی 8و4 پیستونی است .چراغهای جلو نیز از فناوری زنون LED بهره میگیرد. 

                        

                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد