(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

نیسان 370Z با تیونینگ Senner

 370Z فرزند تازه وارد نیسان در بازار داغ کوپه ها ، با طراحی فوق العاده و سقف فرورفته خود یقیناً نظرهای زیادی را به خود جلب می کند .

اما تیم طراحی senner معتقدند که همچنان فضا برای بهبود این کوپه وجود دارد و اولین کیت تیونینگ خود را برای مدل ژاپنی آن ارائه کرده اند. این تغییرات دو بخش بدنه و فنی را شامل می شوند . در بخش فنی کیت senner با افزودن سیستم اگزوز اینویدیا (invidia) و یکسری تنظیمات دیگر به منظور بهینه سازی عملکرد موتور ، قدرت خروجی آن را به 335 اسب بخار رسانیده است . همچنین سیستم تعلیق مورد بازنگری کلی قرار گرفته و تیونر ، تعلیق kw با قابلیت تنظیم سه حالته را به این پکیج اضافه نموده است . به کمک این سیستم راننده می تواند ارتفاع خودروی خود را از 15 تا 50 میلی متر در جلو و 15 تا 45 میلی متر برای اکسل عقب تغییر دهد .
در بخش خارجی کیت بدنه شامل قطعات متعددی از جنس فیبرکربن مانند دماغه جلو و دیفیوزر عقب می شود . همچنین یک اسپویلر برای فضای خالی بین چراغ های عقب طراحی شده است . تماس این کوپه زیبا با زمین از طریق رینگ های آلیاژی 20 اینچی لبه دارکه در دو رنگ سفید مسابقه ای و مشکی مات موجودند و توسط لاستیک های 9 اینچی وردشتین (verdstein) در جلو و 10 اینچی در عقب احاطه شده اند ، برقرار می گردد . هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این پکیج منتشر نشده است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد