(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

TranStar Racing Dagger GT فراتر از یک سوپر اسپرت

شرکت ترانس استار ریسینگ که در زمینه مسابقات درگ فعال است به تازگی اتومبیلی تولید کرده است که در وصف آن هیچ کلمه ای نمیگنجد.توان 2000 اسب بخار و حداکثر سرعت 480 کیلومتر بر ساعت ! 

این اتومبیل برای بالاترین سطح مسابقات درگ  یا همان کلاس آزاد ساخته شده است که در آن تقریبا هیچ محدودیت فنی وجود ندارد ولی تفاوت این اتومبیل با رقیبانش این است که که ظاهر Dagger GT به اتومبیل های معمولی (منظور سوپر است!)شبیه بوده و حتی مدل های پایه آن را میتوان درخیابان ها راند.

شتاب 0-100 کیلومتر این خودرو در حدود 1.5 ثانیه و رکورد 400 متر آن 6.7 ثانیه با سرعت 320 کیلومتر است. شرکت سازنده درنظر دارد تا 5 دستگاه مدل خیابانی از این اتومبیل را با بهای 450 هزار دلار تولید کند .Dagger بر مبنای شورلت کوروت چیتا طراحی شده که یکی از محصولات موفق و برتر طراح مشهور آقای ایوان لوسیون است.آقای فیل فرانک که طراح اتومبیل سلین است نیز در فرایند طراحی مشاور مهندسان این شرکت بوده است.موتور تمام آلومنیومی و توئین توربوی این درگ ریسر 9300 سی سی حجم دارد و تمامی قطعات ان سفارشی بوده و در هیچ فروشگاهی پیدا نمیشود .توان این موتور 2000 اسب بخار و گشتاور آن 2700 نیوتون متر است .شاسی از لوله های فولادی و بدنه از فیبر کربن و با کمک دستگاه های بسیار پیشرفته که در ساخت هواپیما کاربرد دارد ساخته میشود.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد