(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

باز هم 9ff باز هم پورشه...

تیونر آلمانی 9ff یک کیت جدید برای پورشه 997 GT3 و 997 GT3 RS تدارک دیده که با نصب آن بر روی این خودروها، می توان آن ها را از یک خودروی اسپرت به یک ابرخودرو تبدیل کرد.

در ابتدا بهتر است به هسته ی مرکزی این کیت بپردازیم. کیت تبدیل بی- توربو که قادر است توان خروجی موتور را تا 1000 اسب بخار افزایش دهد. این کیت بر روی سه مدل مجزا با نام های 9ff GTurbo750، 9ff GTurbo 850 و 9ff GTurbo1000 نصب خواهد شد. اعداد بکار رفته در نامگذاری این مدل ها دقیقا به قدرت موتور آن ها اشاره داشته و گشتاور آن ها نیز بترتیب برابر با 850، 910 و 940 نیوتن متر خواهد بود.

رکوردهای کارآیی گرفته شده از GTurbo1000 به ترتیب برابر اند با 2.9 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت، 8.2 ثانیه برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و 16.5 ثانیه برای دست یابی به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت. اگر انتخای درستی در گیربکس داشته باشید، قادر خواهید بود به بیشینه ی سرعتی برابر 392 کیلومتر بر ساعت دست یابید.

در کنار اصلاحات فنی، یک کیت بدنه ی مخصوص نیز برای این دو مدل موجود است که شامل ورودی های هوا در کناره ی انتهایی خودرو برای اینترکولر و خروجی های هوا در جلو برای کمک به کاهش فشار بر روی چرخ ها در سرعت های بالا می شود.

البته تغییرات ظاهری اساسی با استفاده از سپرهای دارای نشانگر های LED جلو و عقب، رکاب های جانبی و آپشن اگزوز جانبی بوجود آمده. نصب یک بالچه زیبا را نیز به همه ی این تغییرات اضافه کنید. بهای کیت آیرودینامیکی 9ff برای این مدل ها با محاسبه ی مالیات و هزینه ی نصب و رنگ آمیزی خواهد شد.

یک ست از چرخ های آلیاژی سبک در ابعاد 8.5x۱۹ اینچ برای جلو و 11x۱۹ برای عقب نیز با قیمت 4980 یورو (با محاسبه ی مالیات) قابل سفارش می باشد. ست رینگ های GTurbo همراه با سیستم قفل مرکزی نیز قیمتی برابر با 5950 یورو (با محاسبه ی مالیات و هزینه ی رنگ آمیزی) خواهد داشت.

تیونر 9ff هنوز اطلاعاتی درمورد هزینه ی اصلاحات انجام شده بر روی موتور و نحوه و زمان عرضه ی کیت ارائه نکرده است. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد