(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

بنتلی و ارائه نسخه ای جدید از Continental GT برای سال 2011...

کمپانی بنتلی چندی پیش به صورت رسمی از نسخه 2011 مدل کانتیننتال جی تی رونمایی کرد.

این مدل از نظر ظاهری بسیار مشابه مدلی است که قرار است از چرخه تولید این کمپانی خارج شود ولی بنتلی تضمین کرده که تمامی صفحات بدنه کاملا جدید هستند.نگاهی موشکافانه تر به این محصول نشان می دهد خطوط بدنه بسیار برجسته تر از گدشته هستند. بِلت لاین این خودرو بالاتر بوده و شیشه های جانبی مقداری طویل تر می باشند. از دیگر تغییرات اعمل شده در این مدل نسبت به مدل پیشین می توان به چراغ جدید عقب، چراغ های جلو که از محصول جدید این کمپانی یعنی مولسان الهام گرفته شده اند و جلوپنجره تجدید نظر شده اشاره کرد. 

ادامه مطلب ...

زیبای آلمانی زیر تیغ متخصصین Senner Tuning ...

 

تیونر Senner Tuning که متخصص اصلاح و بهینه سازی مدل های کمپانی آئودی است، این بار در اقدامی جدید به سراغ محصول فوق العاده زیبای آئودی یعنی Audi A5 Cabriolet رفته است. پکیج جدید سنر تیونینگ، نه تنها زیبایی این خودرو به نفسه زیبا را دوچندان کرده، بلکه توانایی های فنی آن را نیز ارتقا بخشیده است. 

  

ادامه مطلب ...

مازراتی گرن توریسمو با تیونینگ منصوری

فکر نمی کنم دیگر نیازی باشد منصوری را به شما دوستان عزیز معرفی کنم زیرا مطمئن هستم آنچه را که نیاز است درمورد این تیونر بین المللی با مدیریت یک ایرانی به نام کورش منصوری می دانید. در واقع امروزه کمتر کسی است که اندک دانشی درمورد خودرو داشته باشد و این تیونر سرشناس را نشناسد. متخصصین منصوری این بار پکیجی منحصر بفرد برای زیباترین محصول مازراتی یعنی گرن توریسمو ارائه کرده اند. این محصول اولین محصول این تیونر بر پایه برند مازراتی است و در واقع می توان گفت پای متخصصین منصوری به مازراتی هم باز شده است!

ادامه مطلب ...

عکسهای ماشین(۱)

           

          2008 Alfa Romeo 8C Spider 

      

      

      2010 Lamborghini Sesto Elemento  

        

       بقیه عکسها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

G-Power Hurricane RR، سریع ترین سدان دنیا با سرعت 372 کیلومتر بر

 

تیونر آلمانی G-Power که متخصص تقویت و بهینه سازی مدل های مختلف کمپانی BMW مدعی است BMW M5 را با اصلاحاتی که بر روی آن انجام داده، به سریع ترین سدان دنیا بدل کرده است. این محصول جدید G-Power که Hurricane RR نام دارد، قادر است به بیشینه سرعتی معادل 372 کیلومتر (231 مایل) بر ساعت دست یابد. این سرعت تقریبا مشابه با بیشینه سرعت McLaren F1 است!

ادامه مطلب ...

هیوندای آوانته 2011

آوانته 2011 جنگجویی است که در خاک کره و در نمایشگاه بوسان 2010 رونمایی شد . هیوندای از سال 1990 که برند الانترا/آوانته را به جهان معرفی کرد

ادامه مطلب ...

هیوندای ورنا 2011

 

ورنا 2011 ، سومین خودرو در راستای طرح 5 ساله هیوندای برای فتح بازار چین و عرضه تعریفی جدید از کیفیت در این کشور پر تقاضا است .

ادامه مطلب ...