(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

زیبای آلمانی زیر تیغ متخصصین Senner Tuning ...

 

تیونر Senner Tuning که متخصص اصلاح و بهینه سازی مدل های کمپانی آئودی است، این بار در اقدامی جدید به سراغ محصول فوق العاده زیبای آئودی یعنی Audi A5 Cabriolet رفته است. پکیج جدید سنر تیونینگ، نه تنها زیبایی این خودرو به نفسه زیبا را دوچندان کرده، بلکه توانایی های فنی آن را نیز ارتقا بخشیده است. 

  

کیت بدنه ای که این تیونر برای این A5 روباز درنظر گرفته متشکل است از سپر جدید جلو، جلوپنجره ای تغییر شکل یافته، و سپر تجدید نظر شده عقب با دیفیوزر مصنوعی. از دیگر مشخصه بارز این پکیج در بخش ظاهری می توان به سیستم اگزوز اسپرت با دو جفت لوله خروجی دو تایی، چرخ های 20 اینچی زیبا و یک سیستم تعلیق پیچی قابل تنظیم اشاره کرد. 

 

این تیونینگ برای داخل کابین نیز از تزئینات فیبر کربنی، پوشش سفارشی کابین و فرمان اسپرت S-Line بهره گرفته است.

همانگونه که از تیونری همچون Senner انتظار می رود، بهینه سازی های انجام شده بر روی این مدل فقط به بخش ظاهری محدود نشده است. این تیونر با بهره گیری از فیلتر هوای اسپرت و دست کاری واحد کنترل موتور ECU، موفق شده با افزایش 63 اسب بخاری (47 کیلووات) قدرت و 80 نیوتن متری (59 پوند) گشتاور، قدرت و گشتاور خروجی موتور 2.0 لیتری TFSI این آئودی را به 271 اسب بخار (202 کیلووات) و 430 نیوتن متر (317 پوند) برساند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد