(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

معرفی نسل جدید پورشه ۹۱۱

پورشه بالاخره نسل جدید 911 را معرفی کرد. این مدل که سری 991 نامیده می شود نسبت به نسل پیشین (سری 997) در عین کاهش وزن 45 کیلوگرمی، بدنه مقاوم تری دارد. طراحی آئرودینامیک این اتومبیل به خصوص در قسمت بالچه متحرک عقب که پهن تر شده باعث ایجاد نیروی رو به پائین "down force" بیشتر و در نتیجه تعادل بیشتر در سرعت های بالا می گردد.

 

پیشرانه تخت 6 سیلندر 911 که طبق معمول در عقب خودرو نصب شده است در دو مدل تولید می شود. مدل کاررا از نمونه 4ر3 لیتری با 350 اسب بخار بهره می برد که به کمک pdk شتاب 0 تا 100 معادل 6ر4 ثانیه دارد و در صورتی که پکیج sport chrono pack را به آن اضافه کنید، با فشار دکمه sport plus می توانید این زمان را تا 4ر4 ثانیه کاهش دهید.
برای مدل کاررا s نمونه 8ر3 لیتری 400 اسب بخاری در نظر گرفته شده است که شتاب 0 تا 100 معادل 3ر4 ثانیه دارد و با دکمه sport plus با 2ر0 ثانیه کاهش، زمان 1ر4 ثانیه ثبت می شود.
به لطف سیستم هائی نظیر استارت-استاپ، مدیریت دمای پیشرانه و بازنگری سیستم الکتریکی، مصرف سوخت و انتشار گاز دی اکسید کربن در 991 نسبت به 997 تا 16 درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین بهره گیری این سری از اولین جعبه دنده 7 سرعته دستی دنیا نیز به این کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای آلاینده کمک کرده است. برای مثال 911 کاررا مجهز به pdk مصرفی معادل 4ر34 mpg (مایل با هر گالن سوخت) دارد که 6 mpg بیش از نسل قبلی است و لقب نخستین اتومبیل پورشه با انتشار زیر 200 گرم co2 در هر کیلومتر را گرفته است. کاررا s نیز با وجود تولید 15 اسب بخار نیروی بیشتر در مقایسه با نسل قبلی 14 درصد مصرف سوخت کمتری دارد.
پورشه 911 جدید ماه آینده در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رسماً رونمائی می شود و از دسامبر سال جاری در نمایشگاه های پورشه در انگلستان با قیمت 449ر71 پوند برای مدل کاررا و 242ر81 پوند برای مدل کاررا s عرضه خواهد شد. تجهیزات استاندارد برای کلیه مدل ها شامل تودوزی چرم، تهویه مطبوع خودکار، چراغ های زنون دوگانه جلو، سیستم لمسی مدیریت ارتباطات پورشه و سیستم مدیریت پایداری پورشه (psm)می گردد. بعلاوه کاررا s با رینگ های 20 اینچی، سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه (pasm)، سیستم بردار گشتاور پورشه (ptv) و دیفرانسیل با لغزش محدود شده ارائه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد