(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

معرفی مرسدس S63 AMG کوپه

به دنبال رونمایی از مدل s550 کوپه در نمایشگاه ژنو،‌ مرسدس بنز جدیدترین شاهکار خود، یعنی s63 amg کوپه را پیش از رونمایی در نمایشگاه نیویورک، رونمایی کرد.
قوای محرکه این مدل،‌ توسط پیشرانه 5.5 لیتری 8 سیلندر خورجینی توئین توربو تأمین می شود که قادر به تولید 577 اسب بخار قدرت و 899 نیوتن متر گشتاور (در 2250 دور بر دقیقه) بوده و در ترکیب با گیربکس 7 سرعته amg speedshift و سیستم دو یا چهار چرخ متحرک 4matic، می تواند سرعت آن را پس از 4.3 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

حداکثر سرعت s63 amg کوپه روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده و با توجه به وزن 1995 کیلوگرمی و قدرت پیشرانه، به نسبت وزن به قدرت 3.4 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار دست پیدا کرده است. این مدل، همچنین،‌ به لطف استفاده گسترده از آلومینیم در ساخت قسمت های مختلف بدنه، در مقایسه با cl63 amg حدود 65 کیلوگرم سبک تر است.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، برای متمایز ساختن ظاهر مدل جدید از پایه، مهندسین مرسدس برای آن سپرهای جدید همراه با ورودی های هوای بزرگ تر، جلوپنجره دو تکه،‌ دیفیوزر بزرگ عقب، اگزوزهای کرومی دوبل و رینگ های 19 یا 20 اینچی از جنس آلومینیم فورجکاری شده در نظر گرفته اند. همچنین، مواردی نظیر کمک فنرهای بادی airmatic و سامانه کنترل جادویی بدنه یا magic body control که با استفاده از داده های gps و دوربین های اولتراسونیک، وضعیت سیستم تلعیق را قبل از رسیدن به ناهمواری های جاده به نحو بهینه تنظیم می کند، جزء امکانات s63 amg کوپه به شمار می روند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد