(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

کیا Forte

سدان چهاردر کاملاً جدید forte که برای نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل تورنتو معرفی شد، جایگزین مدل فعلی اسپکترا خواهد شد و از آوریل 2009 نیز در نمایندگی های کیا موتورز به فروش خواهد رسید. طراحی این اتومبیل در مرکز طراحی جدید کیا واقع در اروین کالیفرنیا و تحت سرپرستی پیتر شرایر از طراحان سابق آئودی صورت گرفته که طبق اعلام کیا " شخصیتی قوی، ظاهری متمایز و احساسی خوشایند را براساس زبان طراحی جدید کیا به ارمغان آورده است

تمام مدل‌های تولیدی forte به طور استاندارد با شش عدد کیسه هوا، ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ همراه با abs، کنترل‌های صوتی نصب شده بر روی غربیلک فرمان، قابلیت اتصال بلوتوث، سیستم صوتی استریو با قابلیت پخش فایل های mp3 و پورت ورودی usb، آینه‌های جانبی برقی گرم شونده و شیشه بالابرها همراه با قفل برقی عرضه می‌شوند.
" کیا forte " در چهار رده مختلف وارد بازار خواهد شد که در این بین مدل lx با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری به قدرت 157 اسب بخار و یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به فروش خواهد رسید. در حالی که به لیست تجهیزات مدل lx”plus” یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع دستی و ورود بدون کلید افزوده شده است. مدل 2 لیتری ex نیز دارای رینگ‌های آلیاژی به قطر 16 اینچ، تهویه مطبوع، کنترل پایداری الکترونیکی (esc)، چراغ‌های راهنمای یکپارچه با آینه‌های جانبی، صندلی‌های گرم شونده، کروز کنترل نصب شده بر روی غربیلک فرمان، دستگیره‌های بیرونی کرومی و یک غربیلک فرمان تلسکوپی می‌باشد. یک سانروف برقی نیز در هر دو مدل با گیربکس دستی یا اتوماتیک ex در دسترس خواهد بود.
اما مدل اسپرت sx با یک گیربکس شش سرعته دستی یا پنج سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری این مدل قدرتی معادل 174 اسب بخار تولید می‌کند. سیستم تعلیق اسپرت و لاستیک‌هایی به قطر 17 اینچ باعث بهبود هندلینگ و توانایی عبور این اتومبیل از پیچ های جاده شده‌اند. از تجهیزات مدل sx می‌توان به کنترل دمای اتوماتیک، جلوداشبرد جدید موسوم به سوپرویژن، صندلی‌های چرمی همراه با غربیلک فرمان و دسته دنده چرمی، پدال‌های اسپرت آلیاژی، چراغ‌های مه شکن و رادیوی ماهواره‌ای سیریوس با اشتراک رایگان سه ماهه اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد